אביו של הקדוש הי"ד: "מרגישים שהקב"ה נותן כוחות"

המהדורה המרכזית No Comments on אביו של הקדוש הי"ד: "מרגישים שהקב"ה נותן כוחות"

הרב אביגדור גרטנר, אביו של הקדוש ישי הי"ד לאבי מימרן ב'קול חי': "יש לי חבר מהכולל שבשבת המדוברת נהרג לו בן. כל פעם אני שואל אותו איך הוא מתנהל בצורה כל כך מתונה. הוא אמר שהקב"ה נותן כוחות. אתמול נפגשנו ואמרתי לו הקב"ה צירף אותי לאוניה שלך. הקב"ה נותן כוחות. אני חש את זה"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב אביגדור גרטנר, אביו של הקדוש ישי הי"ד, שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית וסיפר: "יש לי חבר מהכולל שבשבת המדוברת נהרג לו בן וכל פעם מאז אני שואל אותו איך הוא מתנהל בצורה כל כך מתונה. הוא אמר שהקב"ה נותן כוחות. אתמול נפגשנו ואמרתי לו הקב"ה צירף אותי לאוניה שלך. הקב"ה נותן כוחות. אני חש את זה".

עוד סיפר האב, כי אחרי האסון הנורא "הכרתי שאני לא מכיר אותו. ישי עשה עבודה עצמית גדולה מאוד. חבריו סיפרו לי שהוא ידע מסכתות בעל פה, אבל את המידות שלו ראינו בבית. החברים סיפרו שהוא למד עם חברים כשלא תמיד הסתדר לו, הלך ללמוד עם כל מיני שלא היה כל כך נעים לו. החשיבה על השני. ראינו את זה".

הוא שיתף בשעות הקשות שבהן החלו לרוץ השמועות עד שקיבלו את הבשורה המרה: "אני לומד בכולל ביום שישי עד הצהריים. הגעתי הביתה בסביבות 14:30 ואחד הילדים אמר לי שישי עוד לא הגיע. אחרי כמה שיחות שלא נענו, התקשרתי לישיבה ונתנו לי כל מיני תירוצים. אחד החברים אומר לי אם אתה לחוץ מהפיגוע נהרג שם מישהו מבוגר. עד אותו רגע בכלל לא ידעתי שהיה פיגוע. אחרי זה שמעתי כל מיני דברים, התחלתי להכין את אשתי, ואז קיבלנו טלפון מהמשטרה לבוא לבי"ח. שם קיבלנו את ההודעה המרה".



0 תגובות